Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Niedoczynność tarczycy i problemy z poziomem elektrolitów

witam, mam 41 lat i od 3lat borykam się z niedoczynnością tarczycy. Niestety razem z problemem z tarczycą pojawiły się u mnie problemy z poziomem elektrolitów. Mam niski poziom sodu - dolna granica, cały czas biorę potas i magnez obydwa pierwiastki przy suplementacji utrzymują się w dolnych rejestrach.... Chciałam się zapytać czy tego typu niedobory mogą być związane z tarczycą? Martwię się że jak tak w trybie ciągłym będę łykać te kapsułki to w końcu wysiądzie mi żołądek... agnieszka
KOBIETA, 41 LAT ponad rok temu

Bandażowanie głowy na dwa bandaże

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane obniżenie poziomu elektrolitów jak najbardziej może być wynikiem niedoczynności tarczycy. Koniecznie proszę zatem kontynuować suplementację preparatów magnezu i potasu. By uzupełniać sód proszę stosować sól kuchenną. Proszę się także nie niepokoić. Przyjmowanie tych preparatów nie wpływa negatywnie na żołądek.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy