Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Nudności i bóle żołądka a przyjmowanie leku Velaxin

Witam, od roku przyjmuję Velaxin. Większość działań niepożądanych opisanych w ulotce dotyczy właśnie mnie, ale generalnie jest ok. Jednak od jakichś dwóch tygodni odczuwam nudności, coś w rodzaju bólu żołądka i zastanawiam się czy ww tabletki nie wpłynęły szkodliwie na moją wątrobę, trzustke czy żołądek?
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Zatrucie grzybami - możliwość zatrucia

Lek. Rafał Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Witam, przyjmowany lek bardzo rzadko wywołuje silne działania niepożądane. Jeżeli dolegliwości pojawiły się nagle, to przyczyny może mieć związek z zupełnie inną chorobą. Wskazany jest kontakt z lekarzem, wykluczyć należy też możliwość interakcji z innymi stosowanymi lekami.

Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wśród jego zainteresowań znajduje się kardiochirurgia, chirurgia ogólna, medycyna tropikalna. Obecnie odbywa rezydenturę z chirurgii ogólnej w Klinice Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego Collegium Medicum UJ w Krakowie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy