Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

O czym mogą świadczyć problemy ze zdrowiem psychicznym?

Witam mam pytanie coś się dzieje z moim zdrowiem psychicznym. Od paru lat mam takie dziwne uczucie co 2,3 dni wyostrzony wzrok patrzenie w jedno miejsce, w gore. Straszna panika. Lecze Sie u psychiatry mam takie leki jak apra swift risperon i paxtin ale nie pomagają mi. Leczą tylko schizofrenie której sam nie jestem pewny czy ją mam lekarz neurolog przepisał mi clonazepam biorę ten lek od 2 miesięcy i jest poprawa tzn ataki bywają ale rzadziej i są one krotsze tak to nawet nie mogłem wytrzymac 8h. Mam też pytanie to psychiatrów neurologów. Czy jest jakiś lek na takie zjawisko jak wyżej opisalem. Boje się brac clonazepamum dłużej bo boje się ze się uzależnie..
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Leczenie choroby afektywnej dwubiegunowej

Dzień Dobry Panu,

Dziękuję Panu za kontakt :)

Zaprezentowane przez Pana, niepokojące Pana symptomy, widziałabym jako wskazanie do podjęcia psychoterapii, równolegle
z farmakoterapią, co byłoby dla Pana kompleksowym leczeniem
(do rozważenia).

Serdeczności i tylko satysfakcjonującego samopoczucia Panu życzę!

irena.mielnik.madej@gmail.com tel. 502 749 605

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0

Witam, najpewniej są to obawy pozapiramidowych. Niestety leki na schizofrenie mogę je powodować. Jednak arpa powinna je nieco zmniejszać. Clonazepam, jak Pan wspomniał jest lekiem uzależniającym. Inne leki stosowane w takich sytuacja upośledzają pamięć. Jeśli odstawi Pan risperon i pare wrócą obajawy schizofrenii. Proponuje kontakt z psychiatra i dobór leków, aby Pana organizm jest dobrze tolerował. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy