Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 2 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Osłabienie a zażywanie dopalaczy

ja bralem dopalacze 4 lata temu mam 27 lat iczuje sie oslabjony czy to moze byc powud brana dopalaczy
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Badania krwi - TG

TG ? czyli trójglicerydy ? są estrami gliceroli i kwasów tłuszczowych. Są również podstawowym substratem energetycznym w organizmie oraz składnikiem tkanki tłuszczowej. Sprawdź czym grozi ich nadmiar ? czyli czym jest hipertriglicerydmia.

witam,
składu dopalaczy nie zna nikt i nie wiadomo co Pan zażywał, więc nie potrafię określić czy mogły mieć wpływ na obecny Pana stan.
Proponuję wykonać podstawowe badania laboratoryjne i udać się z wynikiem do lek. rodzinnego

pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy