Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Powracające problemy ginekologiczne od roku u 24-latki

Witam. Od roku mam problemy ginekologiczne, jak nie grzybica to jakas bakteria, teraz znow grzybice bo weszlam na basen i bakterie chyba tez. Na razie dostalam metronidazol, rano i na wieczor aplikowac, juz trzeci dzien je aplikuje ale jeszcze nic nie wyplynelo, przy wkladaniu tylko czulam ze sa jeszcze poprzednie. Nigdy tak nie mialam z globulkami badz tabletkami dopochwowymi.
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Bóle owulacyjne

Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Poza aplikowaniem kolejnych globulek należy dbać o higienę! Przed każdorazowym zaaplikowaniem globulki należy dokładnie umyć MYDŁEM okolice intymne. Dodatkowo można stosować globulki przywracające naturalną florę bakteryjną pochwy, co pomoże utrzymać naturalną barierę ochronną.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
Lek. Rafał Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Witam, w stosowaniu leków dopochwowych ważne jest też zachowanie higieny. Przed zaaplikowaniem kolejnej dawki należy się przede wszystkim umyć, a nie dokładać kolejne globulki.

Absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, wśród jego zainteresowań znajduje się kardiochirurgia, chirurgia ogólna, medycyna tropikalna. Obecnie odbywa rezydenturę z chirurgii ogólnej w Klinice Chirurgii Szpitala Uniwersyteckiego Collegium Medicum UJ w Krakowie.
0
Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Zdecydowanie nie ma powodów do niepokoju. Tabletki powinny się rozpuścić.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy