Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z fosforanami a dializy otrzewnowo

Obecnie sie dializuje otrzewnowo i mam ogromy problem z fosforanami. Skóra strasznie swedzi i pojawiaja sie na niej brzydkie grudki, z ktorych po przebiciu wyplywa plyn surowiczy. Jak pozbyc sie swedzenia ? Czy sa na to leki czy tylko poprzez diete mozna zmniejszyc poziom fosforanow w krwi ?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Przypadkowe odkrycie na temat właściwości dzikiej róży

Witam serdecznie,

dieta z ograniczoną ilością fosforu jest bardzo trudna do zastosowania ponieważ fosfor występuje we wszystkich produktach. Można jednak poprzez umiejętnie ułożoną dietę zmniejszyć ich ilość w jadłospisie.Konieczne również będą leki, które wiążą fosforany w przewodzie pokarmowym.

pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy