Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z nabraniem pełnego oddechu od czterech miesięcy

Moja kobieta od 4 mies. Nie może zabrać pełnego oddechu, tak jakby ją przy końcu hamowało(dusi ją).Zaczęło się od brania tab.antykon. Kiedy zaczęły się problemy z oddychaniem, od razu odstawiła,ginekolog stwierdził, że to przez tabl,odstawiła.. po miesiącu nadal dokuczały jej duszności. Inny lekarz zalecił tab. na alergie, nie pomogły, miała spirometrie, ekg, prześwietlenie klatki, bad. krwi, wszystko w normie. Wykryto zapalenie zatok, dostała tab.nie pomogły nic. Niby nerwica,ale przez 4 mies?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Jak stosować inhalator?

Witam!

Jeśli podejrzewacie Państwo, że problem ma naturę psychiczną, warto zgłosić się na konsultację do lekarza psychiatry i psychologa. Zaburzenia somatyczne spowodowane nasilonym lękiem mogą trwać przez długi czas lub mieć tendencję do nawracania. Dlatego konsultacja psychiatryczna i psychologiczna pozwoliłaby zdiagnozować problem (ewentualnie określić czy przyczyna dolegliwości jest związana z problemami psychicznymi) i zastosować odpowiednie leczenie.
Pozdrawiam

Psycholog w Szpitalu Powiatowym w Otwocku na oddziale rehabilitacji neurologicznej.
0

Witam
Problemy z oddychaniem często mają podłoże napięciowe i rozwiązanie ich wymaga ćwiczeń oddechowych.Proponuję poszukać psychologa , albo grupy w zakresie technik oddechowych, albo zgłosić sie na psychoterapię, aby rozkminować problemy z tzw "braniem', od innych, co często skutkuje niemożnością nabrania pełnego oddechu...
Pozdrawiam
Anna Szyda

Psycholog kliniczny i psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy