Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z wypróżnianiem po leku Euthyrox

Dziwny stolec Witam mam 30 lat od pół roku jesli wypróżniam się codziennie mój stolec jest normalny. Ale jesli już co drugi dzień lub rzadziej wtedy z jednej strony po długości jest normalny gładki a z drugiej sa twarde bobki. Czy moze to być spowodowane lekami euthyrox lub parlodel? Proktolog badal mnie per-cetum nic nie znalazł. Może to na tle nerwowym morfologia crp w normie. Stolec nie jest ołówkowaty nie boli mnie brzuch.
KOBIETA, 30 LAT ponad rok temu

Od czego zależy wybór metody leczenia hemoroidów?

Do prawidłowej pracy jelita potrzeba m.in. odpowiedniej ilości błonnika i płynów, na początek proszę zweryfikować swoją dietę.

Specjalista chorób wewnętrznych i diabetolog. Pracuje w Centrum Badań Klinicznych PI-House w Gdańsku i Spółdzielni Lekarskiej w Gdyni.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy