Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Sińce pod oczami przy zespole Gilberta

Witam,od dłuższego czasu robią mi się sińce pod oczami.Choruje na sferocytoze i zespół Gilberta,mam powiększoną sledzione,wysoka bilirubine oraz nasilajaca się kryze hemolityczna.Czy te sińce to coś poważnego i czy warto wykonać jakieś dodatkowe badania.Dziękuję za odpowiedź.
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

AspaT

AspAT czyli aminotransferaza asparaginianowa ? czyli enzymy wątrobowe. Dowiedz się jakie są normy AspAT, gdzie występuje i o czym może świadczyć wzrost tego enzymu w organizmie.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proponuje udac sie do lekarza rodzinnego ,mpk badaniu bedzie mozna coś więcej powiedzieć.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy