Zapytaj lekarza

7 3 9 , 8 9 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skąd bierze się ten zapach w ustach?

Niesmak w ustach o lekach. Od jakiegoś miesiąca mam niesmak w ustach, jakby halitoza. Obecnie przyjmuje leki trittico, bioxetin na stany lękowe oraz saxende z powodu otylosci polekowej, a także ursopol z uwagi na gęstą żółć w pęcherzyku żółciowym i lek zobojętniający kwasy żołądkowe. Na początku przyjmowania saxendy miałam silne biegunki, byłam na sorze dostałam xifaxan. Wtedy odbijało mi się siarką. Objawy ustąpiły ale ten nieprzyjemny zapach z ust jest nadal. Nie wiem który lek to powoduje. Spadek wagi jest dobry, 10 kg w 8 tygodni. Lek saxenda opóźnia opróżnianie żołądka, czy to powoduje gnicie pokarmu? I stąd ten zapach?
KOBIETA, 22 LAT około miesiąca temu

Domowe sposoby na bolący ząb

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy