Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 5 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stany lękowe, nadmierna potliwość i nudności po odstawieniu dopalaczy

Witam,mam 24 lata plec M.waże 62 kg przy 170cm.Od kilku dni przestalem palic dopalacze.Jest masakra moje pytanie czy dam sobie rade z tym sam bez lekow i lekarza a mianowicie ...Jem nieregularnie i malo 2-4 kanapki maxymalnie na dzien czasami wgl..systematycznie zbiera mi sie na wymioty,ale nie mam czym wymiotowac,Wystarczy ze przejde sie do sklepu 300metrów a leci ze mnie cale plecy zalane potem itp...poza tym wystepuja u mnie stany lekowe mam wrazenie ze jakby ktos mnie non stop obserwował .?
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Badania krwi - monocyty

Monocyty są to komórki układu krwinek białych, znajdujące się w szpiku kostnym. Ich wartość określa się na podstawie klasycznej morfologii. Więcej szczegółów wyjawia nam lek. Łukasz Kowalski.

Dzień dobry.

Opisywany przez Pana stan wskazuje na konieczność konsultacji medycznej (lekarz pierwszego kontaktu) oraz prawdopodobnie skorzystania z pomocy lekarza psychiatry. Używane przez Pana dopalacze mogły zawierać przeróżne toksyczne substancje, które mogą nie tylko wywoływać odmienne stany świadomości, ale skutecznie i nieodwracalnie niszczyć komórki układu nerwowego, w szczególności najważniejszego jego organu, jakim jest mózg.

Pozdrawiam.

0

odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY.pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy