Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 7 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie sterydów a nadmierne owłosienie

Od zawsze miałam.. no powiedzmy dość porośnięte włosami ciało. I na dodatek ciemnymi ;/. Pokrywają one brzuch , pośladki , całe plecy , aktualnie są one dość długie ... I ostatnio zwróciłam szczególną uwagę także na te na twarzy ... tj. broda, policzki , "wąsik" , baczki , szyja a nawet nos są pokryte włoskami.. Ciemnymi :( Czy to jest hirsutyzm ? Dodam , że jestem na sterydach (małe dawki), ale tak jak pisałam włoski na ciele były zawsze , dopiero na twarzy zaczęły się tak pojawiać.
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Proszę udać się do lekarza endokrynologa.

Specjalista w dziedzinie podologii. Zajmuje się diagnostyką chorób stóp oraz propaguje profilaktykę zdrowia stóp.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy