Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie suplementów przy niedoborze magnezu i wypadaniu włosów

Dobry wieczór! Kupiłam witaminy na wypadanie włosów maxi krzem firmy Colfarm i widzę,że nie ma tam w składzie magnezu. Mam w domu magnez Doppel Herz magnez-b6 forte, który też jest z witaminą b6. Chciałabym się dowiedzieć czy to nie za dużo,żeby brać i to i to. Dodam,iż mam niedobór magnezu. Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Leki biologiczne na łuszczycę

Łuszczyca to schorzenie skóry. Kiedy pojawiają się jej objawy, konieczne jest specjalistyczne leczenie. Więcej o lekach na łuszczycę można dowiedzieć się z filmu.

Wypadanie włosów może mieć różne przyczyny. Czasami nie jest to wynikiem tylko nieodpowiedniego żywienia, dlatego suplementy mogą nie przynieść pożądanych efektów. Warto byłoby udać się do lekarza rodzinnego i wykonać sobie podstawową morfologię, a także rozważyć czy nie jest to problem wynikający z zaburzeń działania układu hormonalnego, niedoboru żelaza, nieprawidłowego trawienia czy też choroby o podłożu dermatologicznym.

Poradnia Dobry Dietetyk Toruń
tel. 887 433 444

Absolwent dietetyki na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy