Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 9 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Swędzenie skóry nasilające się po kąpieli

Witam serdecznie . Cierpię bardzo na swędzenie skóry uaktywnia sie to szczególnie po kapieli a najbardziej jak myje się w gorącej wodzie. Uzywam płynów do skóry atopowej i jest minimalnie lepiej . Swego czasu dostałem lekarstwo o nazwie hydroksyzyma i jak brałem to nic mnie nie swedzialo . Wiem że jest to lek na receptę czy są podobne srodki bez recepty ? Co moze być powodem mojego problemu . Bardzo dziekuje za ewentualnie pomoc w moim problemie .
MĘŻCZYZNA, 32 LAT ponad rok temu

Dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku?

Trądzik objawia się nieestetycznymi krostami, które pojawiają się najczęściej na twarzy. Niektórzy nie zwracają jednak na to uwagi i bagatelizują problem. Obejrzyj film i dowiedz się, dlaczego nie należy zwlekać z leczeniem trądziku.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy