Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 8 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wysoki poziom kwasu moczowego a stosowanie tabletek Milurit

Witam mam 22 lata jestem otyły oraz mam wadę wzroku. od kilku lat mam wysokie poziom kwasu moczowego w krwi około 9 mg/dl. lekarz rodzinny przepisał mi milurit 300 mg. czy łykanie tych tabletek jest jakimś rozwiązaniem czy powinienem udać się do szpitala na przebadanie skąd u mnie podwyższony kwas moczowy ?? co mi grozi jeśli nie będę tego leczył ?
MĘŻCZYZNA, 22 LAT ponad rok temu

Bandażowanie głowy na dwa bandaże

Renata GrzechociĹska
78 poziom zaufania

Działanie preparatu polega na obniżeniu kwasu moczowego. Przyczyn takiego stanu należy poszukiwać. Podwyższony poziom może świadczyć np. o dnie moczanowej. Proponuję udać się do lekarza rodzinnego, który pokieruje dalszą diagnostyką.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy