Zapytaj lekarza

7 3 3 , 4 4 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wzrost wagi ciała po stosowaniu leków na Gravesa-Basedowa

Mam Gravesa-Basedowa. Biorę Metizol. Utyłam (9 kg). Chciałabym schudnąć. Jem 1700 kcal dziennie i ćwiczę każdego dnia, mimo to waga pokazuje coraz więcej. Jestem załamana. Mam częste zaparcia. Biorę czopki i leki ziołowe na przeczyszczenie. Jem dużo warzyw, owoców i jogurty naturalne. Czy mogę zredukować limit kalorii do 1000 dziennie? Straciłam chęć do życia. Myślę nawet o odstawieniu leków lub zmniejszeniu dawki. Czekam na wizytę u endokrynologa, ale to potrwa, a ja ważę już 60 kg do 163 cm.
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Hormony a zachowanie

Natalia Ulewicz Dietetyk, Olsztyn
57 poziom zaufania

witam,
na pewno nie do 1000 kcal dziennie, bedzie miała Pani spadek masy ciała, a później rozwalony metabolizm i powrót do dawnej masy ciała.
Na prawde nie ma uniwersalnych metod i za mało szczegółów nam pani podała, aby móc pomóc. Jesli zalezy Pani na zdrowiu, prosze sie odezwac.
ulewicznatalia@gmail.com

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy