Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 7 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia czynnościowe na tle lękowym

Witam. Mam zaburzenia czynnościowe na tle lękowym. Biorę sulpiryd rano i wieczorem (100mg/dzienna dawka) i leviorn rano (30mg). Pierwsza dawka ścięła mnie z nóg. Spałem dosłownie. Cały dzień i noc. Czy ta ospałość minie? Czy mogę sobię podzielić dawkę 30mg Lerivonu na 15mg rano i wieczorem? Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

Witam serdecznie, zaburzenia czynnościowe obejmują szeroki zakres dolegliwości począwszy od zwykłego bólu głowy, aż po afazję. Dlatego wolałbym aby napisał Pan dokładnie o jakie to zaburzenia czynnościowe chodzi.
Bierze Pan bardzo silne leki, i rzeczywiście jednym ze skutków ubocznych Lerivonu bywa nadmierna ospałość.
Co do zmniejszenia dawki proszę kontaktować lekarza prowadzącego.
Radziłby też odwiedzić psychoterapeutę i sprawdzić czy nie ma możliwości leczenia Pana choroby bez pomocy farmakologii. Pozdrawiam i życzę zdrowia

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
0

Witam,
Takie podzielenie dawki chyba tylko pogorszy Pana stan.
Sugerowałbym przyjmowanie tylko 15 mg Lerivonu przez np. 10 dni, tak by Pana organizm się do niego przyzwyczaił, a później zwiększyć dawkę do 30mg. Oczywiście tylko na noc.
Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy