Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 7 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenie wzwodu o podłożu psychicznym

Jestem w dobrym stanie zdrowia nie choruję na żadne przewlekłe choroby. Niedawno rozpocząłem współżycie seksualne i odkryłem w sobie poważny problem mianowicie zaburzenie wzwodu, które nie pozwala mi odbyć stosunku. Po wielu próbach zgłosiłem się do lekarza rodzinnego okazało się, że ma to podłoże psychiczne. Dostałem lek Sildenafil Medana 50mg i środki uspokajające, które nie przyniosły żadnej poprawy. Co mam teraz zrobić, czy to w końcu przejdzie? Czuję, że to przeradza się w depresję.
MĘŻCZYZNA, 20 LAT ponad rok temu

Jak odróżni reakcję depresyjną od depresji?

Warto zgłosić się do psychologa, psychoterapeuty i przyjrzeć się temu "podłożu psychicznemu" czyli inaczej mówiąc- uczuciom, emocjom, lękom, doświadczeniom, które Pana blokują. Gdy Pan je przepracuje, objawy powinny ustąpić.

Psycholog i psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy