Zapytaj lekarza

1 , 0 2 9 , 6 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie trądziku różowatego

Trądzik objawia się nie tylko nieestetycznymi krostkami. Może również przybierać postać czerwonych plam. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Witam! Opisane objawy mogą sugerować infekcję grzybiczą żołędzi. Jest to dość powszechny problem, szczególnie w sytuacji stosowania niewłaściwych kosmetyków do higieny intymnej czy też po przebyciu antybiotykoterapii o szerokim spektrum. Infekcja taka może również ulegać przeniesieniu podczas kontaktu seksualnego. Z uwagi na dość typowe objawy proponuję zastosować miejscowo klotrimazol 2x dziennie (preparat dostępny bez recepty). Oprócz tego proponuję stosować odpowiedni preparat do higieny intymnej tzn. taki, który zawiera kwas mlekowy (pomaga to utrzymać odpowiednie pH tych okolic). Jeżeli po tygodniu stosowania objawy nie ustąpią wówczas wskazana jest wizyta u dermatologa-wenerologa w celu dokładnej oceny zmiany i weryfikacji leczenia. Pozdrawiam serdecznie!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy