Iniekcje: Pytania do specjalistów
Jaka jest przyczyna zapalenia tęczówki
Jaka jest przyczyna zapalenia teczowki.
Choruje juz drugi raz
Za pierwszym razem Nie zdążyłam zrobić wszystkich szczegółowych badan a mój stan był naprawdę ciężki. miałam rozrywane zrosty poprzez podanie adrenaliny w dwóch zastrzykach. oprócz tego codziennie iniekcje z dexavenem i...
Obrzęki po iniekcji domięśniowej testosteronu
Witam, mam dziwną reakcje organizmu przy iniekcji produktem Testosteron Enanthate. Łapią mnie stany podgorączkowe i miejsce iniekcji jest często napuchnięte i sprawia ból. Co może być tego przyczyną ? (Dodam że Testosteron jest podawany w dawkach 1ml co 4 dni)
Ginekomastia u 20-latka
Witam. Mam problem z ginekomastią. Mam 20 lat i okropne kompleksy z powodu tego defektu. Około 2 lata temu lekarz endokrynolog po wykonaniu odpowiednich badań stwierdził u mnie ginekomastię. Początkowo otrzymywałem lek Clostilbegyt oraz z biegiem czasu iniekcje testosteronu....
- poprzednia
- 1
- …
- 6
- 7
- 8
- następna
Popularne tematy
Dermoterapia
•
Powrót do pracy
•
Wędzidełko wargi górnej
•
Gastroskopia
•
Appendektomia klasyczna
•
Międzybłoniak opłucnej
•
Noworodek
•
Pląsawica Huntingtona
•
Kuchnia ukraińska
•
Przewlekła niewydolność żylna
•
Plastyka dziąseł
•
Poród przedwczesny
•
Elektroresekcja sposobem LEEP
•
Aparaty ortodontyczne
•
Odmrożenia dłoni
•
Badanie progu pobudliwości miazgi zębowej
•
Ankylostomoza
•
Nowotwory jamy ustnej
•
Fast food
•
Białaczka włochatokomórkowa
•
Usuwanie torbieli