Zapytaj lekarza

1 , 0 3 2 , 0 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dieta kobiety w ciąży

Witam,

Nie podałaś informacji na temat tego, jaki jest Twój styl życia i codzienny jadłospis, dlatego trudno mi określić, co jest Twoim błędem. Powinnaś zapoznać się ze zdrowymi nawykami żywieniowymi i na ich podstawie zobaczyć, jakie błędy żywieniowe popełniasz, a później je wyeliminować. Informacje dotyczące zdrowych nawyków żywieniowych znajdziesz w artykułach:

http://portal.abczdrowie.pl/buduj-dobre-nawyki 

http://portal.abczdrowie.pl/7-sposobow-na-zrzucanie-wagi-bez-diety

Dodatkowo podam Ci kilka ćwiczeń na mięśnie brzucha:

1. Klasyczne brzuszki - połóż się na plecach, ugnij nogi w kolanach, stopy postaw na podłodze. Weź wdech i z wydechem zrób skłon tułowia do przodu. Połóż się z powrotem na plecy. Przy ćwiczeniu miej napięte mięśnie brzucha.
2. Skośne brzuszki - połóż się na plecach, nogi ugnij w kolanach, stopy postaw na podłodze. Weź wdech i z wydechem wykonaj skręt tułowia, kierując prawy łokieć ponad lewe kolano. Połóż się na podłodze. Rób ćwiczenie naprzemiennie w obie strony.
3. Połóż się na plecach, ramiona ułóż po bokach w jednej linii z barkami. Ugnij kolana i przyciągnij nogi do klatki piersiowej, tworząc z nią kąt 90 stopni. Weź wdech i z wydechem przenieś nogi na prawą stronę, bez odrywania barków od podłogi. Wróć do pozycji wyjściowej i zmień stronę.

Dodatkowo powinnaś wykonywać ćwiczenia ogólnorozwojowe: ćwiczyć na WF-ie, chodzić na częste spacery, jeździć na rowerze czy pływać. Ćwiczenia te rozwijają wszystkie partie ciała i zwiększają kondycję oraz wydolność.

Pozdrawiam.

Dietetyk w poradni dietetycznej JeszFresh w Warszawie.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy