Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy mogę zajść w ciążę w 4. dniu brania tabletki antykoncepcyjnych?

Mam pytanie. Dostaję okres wcześnie niż powinnam odczekać te 7 dni. Dostaje tak 3-4 dni po wzięciu ostatniej tabletki. I mam pytanie, bo współżyłam z chłopakiem i to był 4 dzień kiedy wzięłam tabletkę i czy mogłam zajść w ciążę?    

KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Wystąpienie krwawienia z odstawienia w 3-4 dobie od przyjęcia ostatniej tabletki antykoncepcyjnej jest prawidłowe. Jeśli zachowała Pani właściwą długość przerwy to z początkiem nowego opakowania skuteczność antykoncepcji jest zachowana przy prawidłowym przyjmowaniu tabletek.
 

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy