Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 5 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy osłabienie wynika z niedoboru witaminy D?

Witam, od 3m-cybardzo kiepsko sie czulam poczatkowo oslabienie, zmeczenie, bole karku.badania wszystkie ok bole miesni i kosci,oslabienie drzenie miesni,drganie powieki, uczucie goraca, depresja, zawroty glowy, wrazliwy zoladek. wpadlam na pomysl zbadania witaminy D i okazuje sie ze mam strasznie duzy niedobor 9 norm od 30. Od miesiaca suplementuje 4000 j.m .Czuje sie juz znacznie lepiej, ale ciagle jestem oslabiona.Czy mozliwe ze moje objawy spowodowane byly niedoborem tej witaminy?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Dolegliwości w górach

Dzień Dobry Pani,

Jak najbardziej jest to możliwe.

Zachęcałabym Panią również do suplementacji (witamina B 6, witaminy z grupy B - szczególnie B 1, B 2, B 12, kwas foliowy oraz magnez ( w porozumieniu z lekarzem prowadzącym).

Niedobory wymienionych suplementów, również powodują stany prodepresyjne, depresję, apatię, uczucie zmęczenia, roztargnienia, zwiększonej drażliwości, również bezsenności, obniżenie ogólnej aktywności umysłowej i fizycznej.

Myślę, że warto byłoby umówić się na rozmowę z psychologiem.
Gdyby miała Pani życzenie rozmowy ze mną, zapraszam do kontaktu na Skype.

Życzę Pani tylko witalnej energii,
Irena Mielnik-Madej
aneris@op.pl

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy