Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy tabletki antykoncepcyjne mogą mieć wpływ na ciało szkliste?

Witam. Po zmrużeniu oczu widzę różne zmarszczenia, kropeczki, kreseczki szczególnie na zachmurzonym niebie. Przelatują mi również czarne nitki. Dno oka miałam badane i jest ok.Lekarz stwierdził męty ciała szklistego, jednak martwią mnie te zmarszczenia. Czy tabletki antykoncepcyjne mogą mieć wpływ na moje ciało szkliste? Czy te objawy świadczą o dużym zwyrodnieniu ciała szklistego? Czy w przyszłości mogę mieć jakieś problemy z siatkówką w związku z powstałymi mętami? Proszę o odpowiedź
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Antykoncepcja nie ma wpływu na Pani ciało szkliste, ale na całe ciało owszem.To co Pani widzi to męty w ciele szklistym, należy kontrolować się okulistycznie co 6 m-cy, potem 1 x w roku, Leczenie to krople zawierające jodki i tbl. Vitroft. POzdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy