Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 8 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy ten lek mógł spowodować uszkodzenie mózgu?

Witam, czy jeśli przyjmowałam pregabaline przez 2 tygodnie i okazało się ze nie działa na mnie dobrze i odstawiłam, to czy mogła wywołać uszkodzenie mózgu? W ulotce jest napisane ze zdarzają się przypadki encefaloptii mózgu.
KOBIETA, 27 LAT około miesiąca temu

Rozwój intelektualny dziecka autystycznego

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o rozwoju intelektualnym dziecka z autyzmem.

Witam! Większość "bezpiecznych" leków p/lękowych zaczyna działać po 2-4 tygodniach ich stosowania, a czasem jeszcze później. Nie podała Pani w jakich dawkach zlecono Pregabalinę. Odstawianie leków p/padaczkowych, do których należy Pregabalina także powinno być rozłożone w czasie. Co do powstania encefalopatii po tak krótkim przyjmowaniu leku jest wręcz niemożliwe. Pozdrawiam W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy