Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy wystąpią negatywne skutki Comboterol?

Witam. Od okolo 5 lat mam stwierdzona nerwicę lękowa, brałam różne leki od parosketyny po duloksetyne, leków było kilka rodzajów. Od około roku odstawiłam leki , biorę tylko concor cor i hydroksyzyne, kilka miesięcy temu miałam napady duszności większe niż przeważnie. Udałam się na spirometrię , dla oskrzeli wynik procentowy był 48% w pierwszym badaniu , kilka dni po zażyciu doraźnym ventolinu ( ok 2-3 dni ) wynik wzrósł do 51% . Dostałam comboterol jednak odczuwałam po nim nasilone duszności, więc przestałam go stosować. Minęły ok 3 miesiące i już kilka dni męczą mnie duszności na które wentolin nie pomaga. Ciężko mi odróżnić duszności na tle nerwowym od duszności spowodowanych stwierdzona astma. Stąd pytanie , jeżeli to są objawy nerwicy a zacznę ponownie przyjmować comboterol to czy mogą wystąpić jakieś negatywne skutki ?
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Nerwica - kiedy warto udać się do specjalisty?

Witam,
objawy, których przyczyną jest nerwica nie ustępują po podaniu leku, wręcz przeciwnie mogą się nasilać. W leczeniu zaburzeń lękowych, przyczyny problemu - zalecana jest psychoterapia poznawczo - behawioralna, skuteczna metoda udokumentowana empirycznie. Pozdrawiam serdecznie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy