Zapytaj lekarza

7 4 0 , 3 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego mam problemy ze wzwodem?

Erekcja jest długotrwała i silna :) podczas pieszczot oralnych na przykład, problem zaczyna się podczas stosunku z prezerwatywą. Po 5-10 minutach przestaje być tak twardy jak powinien - miałem już taki problem 2 lata temu przez jakiś czas, myślałem, że to wina prezerwatyw, ale teraz nie jestem tego pewien. Czy możliwe, że jest to jakaś specyficzna reakcja na lateks? Za pierwszym razem, kiedy to się pojawiło, moja była partnerka odstawiła tabletki na miesiąc (zdrowotne problemy), przez co używaliśmy prezerwatyw. Teraz posiadam nową partnerkę i problem powrócił (używamy tylko prezerwatyw). Mam 20 lat
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Czy masturbacja wpływa na potencję?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!
Pana problemy mogą wynikać z lęku. Do tej pory współżył Pan z partnerką, która stosowała tabletki antykoncepcyjne. Mogło to wpływać na Pana psychiczny komfort, gdyż partnerka była dobrze zabezpieczona przed ciążą. Natomiast stosowanie tylko prezerwatyw może wiązać się ze stresem i lękiem przed niechcianą ciążą. Możliwe również, że sam fakt seksu z prezerwatywą nie odpowiada Panu, dlatego nieświadomie stara się Pan go unikać.
Myślę, że żeby sprawnie i szybko poradzić sobie z tymi problemami warto skorzystać z pomocy seksuologa.

Pozdrawiam

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy