Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 1 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak mogę podwyższyć swoje libido w tej sytuacji?

Dzień dobry, zażywam leki przeciw lekowe (Nexpram, jedna tabletka rano, 10mg). Niestety jednym z efektów ubocznych jest spadek libido. Stad moje pytanie, czy istnieje jakiś lek, albo suplement diety, który podwyższy moje libido, nie kolidując z lekiem który zażywam? Z góry dziękuje za odpowiedz, pozdrawiam.
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Witam! Prostszą jest zmiana leku przeciwlękowego niż dokładanie kolejnego, który nota bene także może mieć dawać jakieś objawy niepożądane. Leków przeciwdepresyjnych o działaniu p/lękowym jest naprawdę dużo i zawsze można dobrać odpowiedni dla danej osoby bez/lub z nieznacznym wpływem na sferę seksualną. Proszę przedstawić problem lekarzowi leczącemu, a z pewnością dobierze odpowiedni preparat. Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy