Zapytaj lekarza

1 , 0 3 3 , 2 0 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak się pozbyć tych objawów zespołu pourazowego?

Witam w poniedziałek przeszłam operację usunięcia krwiak anadtwardówkowego i niewielkiego zewnętrznego spowodowane urazem zdjęcie szwów jest zapisana na 05.12 mój problem to objawy zespołu porazowego zaburzenia snu i jakby nerwicy natręctw, nie wiem czy to normalne ale jest ciężkie w funkcjonowaniu albo zbyt dużo wymagmnod siebie od raz,
KOBIETA, 22 LAT 2 miesiące temu

Leczenie nerwicy

Dzień dobry,
Doradzałabym konsultację z psychiatrą, gdyż pytanie to wymaga rozmowy na żywo a nie porady przez internet. Sądzę, że taki uraz i operacja to wyjątkowo trudne przeżycia i w takim przypadku może dojść do pojawienia się tego typy objawów. Nie powinna być Pani sama z takimi trudnościami i warto zwrócić się po pomoc do specjalisty, gdyż jest ryzyko że te objawy same nie minął.
Pozdrawiam serdecznie,
Katarzyna Kulczycka
http://psychologkulczycka.pl/

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy