Zapytaj lekarza

1 , 0 2 9 , 6 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak żyć z nerwicą, lękiem i strachem?

Mam taki problem od 3 miesięcy choruje na nerwice która leczę leczę od kilku dni znów wszystko wróciło strach o własne zdrowie lęk. Do tego biorę tabletki na nad ciśnienie polpril ale od dnia kiedy je biorę czuje sie strasznie szum w głowie zawroty itd po prostu mam już czasami dosyć ale myśl o synie dużo mi daje czy ją te tabletki mogę odstawić gdy tak źle sie po nich czuje proszę o pomoc bo już sobie nie radzę jak mam przestać mieć takie myśli o swoim zdrowiu dziekuje
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Zaburzenia lękowe

Witam,
Jeżeli źle się Pani czuje po lekach, które Pani zażywa, to powinna Pani zgłosić się do lekarza, który leki zalecił. Samodzielne odstawienie leków możne mieć przykre skutki.
Kuracji farmakologicznej, w przypadku nerwicy, powinna towarzyszyć psychoterapia.
Leki zmieniają chemię w mózgu, ale nie zmieniają ludzkiego myślenia.
Pozdrawiam
Dorota Kotarska

0

Witam
Myślę, że wskazane by było, żeby skontaktowała się ze swoim lekarzem prowadzącym i opowiedziała o swoich dolegliwościach.
Może warto też by pomyślała Pani o podjęciu psychoterapii
pozdrawiam
Ludmiła Kulikowska Kubiak

0

Dzień dobry!

Integralną i niezbędną częścią leczenia nerwicy i lęków jest psychoterapia. To nauka lepszego rozumienia swojego stanu, emocji i reakcji oraz technik radzenia sobie w konkretnych sytuacjach - ale także wsparcie życzliwego towarzysza w chorobie.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy