Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odchudzanie a trądzik

Witam:) Mam pytanie, odkąd zaczęłam chudnąć moja twarz każdego dnia obsypują liczne krosty i pryszcze. Czy to prawda, że podczas odchudzania uwalniane są toksyny? To ma jakiś związek z pogorszeniem cery? No i czy to się unormuje? Chciałam zaznaczyć, że borykam się z zaburzeniami odżywiania.

KOBIETA ponad rok temu

Indeks glikemiczny w cukrzycy

Indeks glikemiczny oznacza poziom glukozy we krwi po spożyciu posiłku. Czy dla cukrzyka powinno to mieć znaczenie? Obejrzyj film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta.

Witam serdecznie,

Zaburzeniom odżywiania się towarzyszą  często różnego typu powikłania dermatologiczne.
Należą do nich: łojotokowe zapalenie skóry, nadmierne owłosienie, suchość i łamliwość włosów i paznokci, złuszczanie się skóry, łysienie, przebarwienia skóry oraz zmiany trądzikowe.
Te problemy są związane przede wszystkim z niedoborami witamin i zaburzeniami hormonalnymi na skutek nieprawidłowej diety.
Problemy dermatologiczne to tylko jeden typ możliwych powikłań.
Polecam Ci więcej informacji na ten temat dostępnych w dziale ,,Warto wiedzieć" w serwisie abcAnoreksja.:

http://portal.abczdrowie.pl/osteoporoza-podstawowe-informacje
http://portal.abczdrowie.pl/od-anoreksji-do-nieplodnosci
http://portal.abczdrowie.pl/skutki-anoreksji
http://portal.abczdrowie.pl/leczenie-anoreksji

Z pozdrowieniami

Psychiatra, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy