Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odstawienie leku Depakine Chrome przy nerwicy

Zażywam depakine chromo 300 mg jedna tabletka na noc przy nerwicy. Czuję się dobrze jak mogę odstawić ten lek?
KOBIETA, 35 LAT ponad rok temu

Czy warto się przejmować kompleksami?

Witam. Najrozsądniej będzie takie decyzje skonsultować i podejmować wspólnie z lekarzem psychiatrą a nie na własną rękę. Skoro czuje się Pani dobrze, to może dlatego, że lek pomógł a to też może oznaczać, że po odstawieniu ponownie będzie się Pani źle czuła, dlatego konsultacja lekarska jest wskazana.
Magdalena Brabec

0
Mgr Monika Prus Psycholog, Lublin
64 poziom zaufania

Witam,
Każda sytuacja odstawienia leków powinna być konsultowana z lekarzem. Zachęcam Panią do rozmowy z lekarzem prowadzącym, aby pod jego opieką dokonać tej zmiany.
Serdecznie pozdrawiam
Monika Prus

0
Mgr Beata Szymik Psycholog, Zabrze
39 poziom zaufania

Warto porozmawiać o tym z lekarzem prowadzącym. Być możę czuje się pani dobrze właśnie z powodu brania leku, wtedy odstawienie go mogłoby pogorszyć pani samopoczucie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy