Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 0 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przybranie na wadze po stosowaniu Olanzapiny

Witam Biorę olanzapinę po której przytyłam. Czy branie preparatów na otyłość może zredukować moją wagę ?
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Medialny szum wokół AH1N1

AH1N1 to nazwa wirusa świńskiej grypy. Kiedy pojawił się w naszym kraju, stał się bohaterem pierwszych stron gazet. Skąd takie zainteresowanie AH1N1?

Witam Panią,

Jednym ze skutków ubocznych leku, który Pani zażywa, jest wzmożony apetyt, w związku z czym przybieranie na wadze związane jest najprawdopodobniej z nadmiarem spożywanej przez Panią energii.
Zaleciłabym dietę dostosowaną do Pani indywidualnego zapotrzebowania, która pozwoli Pani zredukować masę ciała do tej pożądanej przez Panią.
Proszę pamiętać, że "odchudzające" suplementy diety nie są w stanie zastąpić prawidłowego żywienia.

Pozdrawiam serdecznie

0

Witam. Nie proponowałbym żadnych produktów odchudzających, warto zastosować dostosowaną dietę do Pani indywidualnego zapotrzebowania. Niestety nabieranie na wadze jest skutkiem ubocznym bania olanzapininy.
Pozdrawiam

Dyplomowany dietetyk. Przyjmuje w Poradni Dietetycznej w Grodkowie.
0
Mgr Monika Frank Dietetyk, Poznań
77 poziom zaufania

Witam serdecznie,

Pani Monika Więckowska słusznie zaznaczyła, że stosowanie Olanzapiny może powodować wzrost apetytu.
Jedynie indywidualnie dobrana dieta dostosowana do Pani aktualnego stanu zdrowia i potrzeb energetycznych, jest w stanie doprowadzić do osiągnięcia spadku masy ciała. Żadne suplementy diety nie są w stanie zastąpić pożywienia, czy wykształcić w nas prawidłowe nawyki żywieniowe, które pozwolą na zachowanie długotrwałych efektów.

Odpowiedź dla Ciebie opracował zespół poradni Mój Dietetyk w Poznaniu. Zachęcamy do skorzystania z indywidualnej porady żywieniowej (w gabinecie stacjonarnym lub online), w ramach której dietetyk przygotuje dietę dostosowaną do stanu zdrowia i trybu życia.

Zapraszamy do kontaktu, istnieje możliwość skorzystania również
z porady on-line – bez wychodzenia z domu!

Pozdrawiam serdecznie!

Monika Frank, Dietetyk
www.poznan.mojdietetyk.pl
poznan@mojdietetyk.pl
tel. 696 884 351


Warto również przeczytać: Suplementy w odchudzaniu. http://www.mojdietetyk.pl/artykuly/suplementy-w-odchudzaniu-3.html?c=8

Dietetyk udzielający konsultacji dietetycznych w poradni w Poznaniu.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy