Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 5 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skutki uboczne stosowania nadmiernych ilości ziołowych środków nasennych

Witam, czy zażywając nadmierną ilość ziołowych tabletek nasennych grozi śpiączką lub śmiercią? boje się o koleżankę która powiedziała mi że nie chce już żyć, bo nic jej się w życiu nie udaje. boję się o nią, ale prosiła mnie żebym nikomu nie mówiła o tym, co planuje. proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Zatrucia grzybami - metody leczenia

W przypadku zatrucia grzybami może dojść do poważnego zniszczenia wątroby, a wtedy konieczne może być wykonanie dializy wątroby. Na czym polega taki zabieg? Wyjaśnia to toksykolog, dr Piotr Burda.

Jeśli ktoś ma problemy psychiczne, używa ziołowe leki uspakajające i ma myśli samobójcze to poważna sprawa. Koniecznie trzeba pogadać z tą osoba i nakłonić ją do wizyty u psychiatry. Lekami ziołowymi szkody sobie nie zrobi, ale jest tyle innych sposobów.....

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy