Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Stosowanie Sertaliny na natręctwa

Od dwóch miesięcy biorę sertralinę na natręctwa myślowe (od 2,5 tygodnia 100 mg. Dopiero niedawno odczułam poprawę, ale zauważyłam że są dni w których natręctw jest mniej i mam dobry nastrój i takie w których nie czuję różnicy. Czy to normalne? Czy też jestem odporna na działanie leków?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Leczenie depresji

Depresja to choroba cywilizacyjna. Wciąż jednak nie jest to dobrze znana choroba. Obejrzyj film i poszerz swoją wiedzę o depresji. Dowiedz się, jak można ją wyleczyć.

Skutki leku odczuwalne są zazwyczaj po dwóch, trzech tygodniach. Lek ma działanie antydepresyjne i przeciwlękowe. Zachęcam do konsultacji z lekarzem prowadzącym minimum raz na trzy miesiące.

Psycholog posiadający wieloletnie doświadczenie zawodowe.
0

Witam,
zawsze w razie wątpliwości proszę kontaktować się z lekarzem prowadzącym, jednak wydaje się, ze jest jeszcze czas na pełnie zadziałanie leku, dopiero od 2,5 tygodnia bierze Pani większą dawkę, a czas zadziałania leku w przypadku natręctw jest dłuższy. Poprawa może być świadectwem na dobre dobranie leku, myślę, ze jest Pani na dobrej drodze. Mimo dobrze dobranego leczenia farmakologicznego myślę, że warto rozważyć także opcję psychoterapii, znacząco wspomaga leczenie. Zawsze może się Pani udać do Poradni Zdrowia Psychicznego, gdzie otrzyma Pani pomoc lekarską i terapeutyczną. Proszę porozmawiać o tym ze swoim lekarzem.Także wszelkie pytanie i wątpliwości co do leczenia warto na bieżąco wyjaśniać. Pozdrawiam.

Psycholog posiadający specjalizację z psychologii klinicznej oraz neuropsychologii.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy