Zapytaj lekarza

7 4 0 , 6 5 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ubytek elektrolitów u 39-latki

Witam. Nagminnie uciekają mi elektrolity k mg i ca, pomimo ogromnej suplementacji tj 6 kapsułek kaldyum effervences. Mam zespół wydłużonego QT i jestem po NZK. Gastroskopia nic nie wykazała , gdy dostaję elektrolity do żyły również poziom ich zaraz spada. Moje żyły już się nie nadają do kłucia. Jestem z Białegostoku. Bardzo bym prosiła o podpowiedz gdzie mam szukać przyczyny. Mam 39 lat. Pozdrawiam serdecznie.
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Badania krwi - hematokryt

Oznaczanie hematokrytów to badanie objętości osocza do objętości komórkowych głownie krwinek czerwonych (erytrocytów). Jednym z objawów wzrostu HCT jest nadkrwistość . Więcej o HCT opowie lekarz Łukasz Kowalski.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy