Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 7 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaburzenia lękowe i agorafobia

Witam, od 4 dni biore Velaxin na zaburzenia lękowe i agorafobie w dawce 37,5 mg, po 14 dniach mam zaczac brac 70 mg, mam duzo skutkow ubocznych, nie moge spac, trzese sie, kreci mi sie w glowie, mam lęki i chce mi sie plakac caly czas, czuje sie nierealnie. Czy powinnam przeczekac ten stan czy lepiej odstwic lek??
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

Jeśli bardzo Pani cierpi to proszę się skonsultować z lekarzem i koniecznie zapisać się na psychoterapię. rozmowa ze specjalistą pomoże Pani zrozumieć swoją chorobę i nauczyć się jak sobie z nią radzić. Naprawdę można pozbyć się stanów lękowych. Życzę powodzenia!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy