Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zawroty głowy i słabe samopoczucie po wypełnieniu zęba

Witam, mój problem dotyczy zęba, boli przy nagryzaniu, jakby plomba ciskała na nerw. ząb podobno kwalifikuję się na leczenie kanałowe. Dentystka zdecydowała się jednak na próbę uratowania tego zęba. Usunęła plombę, a zamiast niej umieściła wypełnienie, poinformowała mnie że jest to antybiotyk i steryd, który ma uciszyć zapalenie. Niestety po kilku dniach pojawiły się u mnie zawroty głowy oraz słabe samopoczucie. Czy jest to możliwe, że ten stan wywołało właśnie to wypełnienie zęba? Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Domowe sposoby na bolący ząb

Najczęściej ból przy nagryzaniu sygnalizuje przeciążenie w zgryzie. Jeśli dentysta stwierdził, że ząb kwalifikuje się do leczenia kanałowego prawdopodobnie stan zapalny doszedł tak daleko, że będzie ono potrzebne. Być może antybiotyk nie do końca pomógł. Proszę zgłosić te objawy stomatologowi prowadzącemu leczenie.

Pozdrawiamy,
https://stankowscy.com.pl/
https://www.facebook.com/badzbystry

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy