Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 1 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co powinna zrobić osoba ze zdiagnozowana schizofrenią, która prowadzi dialogi wewnętrzne?

Witam. Nie miałem pracy, odciąłem się od ludzi i kłóciłem się z rodzicami. Nie miałem żadnych urojeń lub omamów. Dostałem rispolept. Doszedłem do dawki dobowej 4 mg. Potem były zastrzyki 37,5 mg. Postawiono mi diagnozę schizofrenia niezróżnicowana. Po 3 miesiącach brania leków, z dnia na dzień, pojawiła się straszna pustka w głowie, przestałem prowadzić wewnętrzny dialog, przestałem mieć ciche, spokojne myśli. Świat wewnętrzny się zawalił. Pojawiła się duża anhedonia. Jak to naprawić?
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

Witam Pana
Możliwe, że anhedonia jest skutkiem ubocznym
przyjmowanych leków.
Warto omówić problem z lekarzem prowadzącym.
Zachęcam też Pana do skorzystania z psychoterapii,
która przywróci Panu zdolność odczuwania uczuć i emocji.
Poza tym psychoterapia może pomóc Panu lepiej zrozumieć siebie
i swoją chorobę oraz poznać sposoby radzenia sobie z nią.
Gdyby chciał Pan porozmawiać ze mną o problemie,
to zapraszam do kontaktu.
Istnieje możliwość konsultacji online,
np. za pośrednictwem komunikatora Skype.
Pozdrawiam serdecznie

Hanna Markiewicz
psycholog
konsultacje@psycholog24online.pl
http://psycholog24online.pl

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
Mgr Agnieszka Nowak
Mgr Agnieszka Nowak Psycholog

Witam Pana,
Proponuję, żeby porozmawiał Pan ze swoim lekarzem psychiatrą na ten temat, bo rozumiem, że pojawiły się ostatnio nowe objawy, które Pana niepokoją. Lekarz, znając Pana historię, będzie wiedział jak zinterpretować tą zmianę w Pana funkcjonowaniu.
Serdecznie pozdrawiam!

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy