Czy takie objawy po szczepieniu powinny mnie skłonić do wizyty u lekarza?

23.05 miałem szczepienie covid preparatem pfeizer. Po 3 tyg. Pojawiły mi się na lewym bicepsie po wewnętrznej stronie seria małych siniaków które zlał y się w całość.w te ramię przyjąłem szczepionkę. Na prawymi ramienia też po wewnętrznej stronie skolei czerwone wypryski. Czy mam się czym niepokoić czy mam iść z tym do lekarza?!
MĘŻCZYZNA, 35 LAT 2 miesiące temu

Badania krwi - TSH

Wahania TSH stają się coraz powszechniejsze. Czym tak naprawdę jest? TSH to skrót odnoszący się do poziomu tyreotropiny we krwi . To podstawowe badanie, gdy chcemy sprawdzić, czy tarczyca prawidłowo funkcjonuje.

Z pana opisu nie wydaje się żeby to był NOP. Siniak po iniekcji zdarza się. Jeśli jednak utrzymuje się dość długo i doszło do wysypki na drugiej kończynie to proponowałbym wizytę u lekarza POZ.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty