Zapytaj lekarza

1 , 0 3 7 , 2 1 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Impotencja - brak wzwodu

Od pewnego czasu mam problemy ze wzwodem. Dokładnie jest to kompletny brak. Czuję podniecenie natomiast w czasie stosunku nie dochodzi do wzwodu. Badałem się na okoliczność prostaty i wiem, że jest w porzadku. Jakie leki należy stosować aby temu zaradzić? Będe wdzięczny za pomoc.
ponad rok temu

Kompleksy w łóżku

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Nie podaje Pan swojego wieku, a to jest dosyć istotne ze względu na schorzenia współistniejące oraz leki, które Pan przyjmuje. Najpierw należy zdiagnozować przyczynę problemu - mogą to być problemy hormonalne (tarczyca, nadnercza), choroby wątroby lub zaburzenia o podłożu psychicznym. Leków poprawiających wzwód nie należy przyjmować bez konsultacji z lekarzem oraz bez dokładnych badań.
Niektóre leki przyjmowane w chorobie niedokrwiennej serca mogą powodować pogorszenie życia seksulanego. Podobna sytuacja może wystąpić po niektórych lekach przeciwdepresyjnych. Choć od leczenia odstąpić nie można, to możliwa jest modyfikacja używanych preparatów.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy