Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 5 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak prawidłowo jeździć na rowerze stacjonarnym?

jak lepiej jezdzic na rowerze stacjonarnym zeby schudnac na najnizszym obciazeniu a szybko czy na srednim, wysokim a wolniej
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Ćwiczenia pilates - most (wersja dla zaawansowanych)

Jesteś fanem pilates? Spróbuj wykonać ćwiczenie o nazwie most. Jest to wersja dla zaawansowanych Instruktorka Dorota Pawlik-Keber z Atmosfery Ruchu wraz z asystentką demonstruje tę aktywność.

Unikając fachowego słownictwa i zagmatwanej teorii treningu. Najlepiej dobrać sobie samemu - empirycznie ‘wsłuchując się’ w swoje ciało podczas kręcenia pedałami. Pedałować w tempie dla siebie komfortowym z obciążeniem takim, że można jeszcze prowadzić w miarę swobodnie rozmowę np. przez telefon. Traki trening powinien trwać minimum 30 minut, ale lepiej 45 do godziny itd... Kluczowy jest tutaj czas, bo w około 30 minucie organizm „przeskakuje” w pobieranie „paliwa” z tłuszczyku. Oczywiście można sobie zrobić, np. 5 minutową przerwę po 30 minutach dla odpoczynku „tłuszczyk” i tak się wtedy jeszcze spala. Po przerwie popedałować jeszcze 10 minutek i 5 minut przerwy. I tak szybciutko nam zejdzie godzinka a nawet więcej bez specjalnego przemęczania się. No i oczywiście najlepiej 3 razy w tygodniu. A to wynika ze wzoru na długowieczność: 3X30X130 (3 razy w tygodniu po 30 minut z tętnem 130). Pozdrawiam serdecznie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy