Zapytaj lekarza

7 4 0 , 3 2 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Trening na rower stacjonarny

prosze o przykladowy trening interwalowy na rower stacjonarny.zaznaczam ze jestem poczatkujaca.
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Ćwiczenie - mięśnie skośne brzucha

Witam,
na początek w ramach rozgrzewki około 10 minut pedałowania w wolnym tempie,
następnie około 20-30 sekund pedałowania w szybkim tempie na około 80%możliwości, a następne 1 minuta spokojnego pedałowania. Powtarzamy to 10 razy (30 sek. szybko, 1 minuta- wolno).
Na koniec cool- down, czyli wyciszenie organizmu, w tym celu polecam około 5-7 minut spokojnego pedałowania.
Po zejściu z roweru polecam wykonać kilka serii ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha i grzbietu.
Na koniec ważne jest rozciągnięcie pracujących mięśni.

Powodzenia!

Fizjoterapeutka, masażystka i instruktorka fitness.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy