Zapytaj lekarza

1 , 0 3 4 , 3 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jakie mogą wystąpić skutki uboczne?

Dzień dobry, w związku z anemią i niską odpornością lekarz rodzinny zalecił wizytę u dietetyczki, która nakazała aby zażywać suplementy diety tj.: ADEK w kroplach, Kompleks B-50 metylowy Dibenkozyd B-12 1000 mg DMEA 500mg Witamina D 4000mg Czy ma to sens, czy można to łączyć z fluoksetyną oraz Szafranoceum oraz jakie mogą wystąpić skutki uboczne po zażyciu tego wszystkiego ?
KOBIETA, 19 LAT 2 tygodnie temu

Test na krew utajoną w kale

Czy wiesz, na czym polega test na krew utajoną w kale? Jeśli chcesz wiedzieć więcej na ten temat, obejrzyj nasz filmik. Lek. Łukasz Dubielecki opowiada o tym badaniu.

Witam serdecznie,
Dietetyk powinien ułożyć Pani taką dietę, aby przyjmować jak najmniej suplementów diety. To dieta powinna być głównym źródłem wszystkich witamin, minerałów i składników odżywczych. Suplementy mogą być jedynie uzupełnieniem diety. Jadłospis powinien być pełnowartościowy i odpowiednio zbilansowany.
Widzę że jest Pani z Warszawy (tu przyjmuje pacjentów), więc najchętniej zaprosiłabym Panią na konsultację dietetyczną, na której wykonamy pomiary składu ciała. Przeprowadzę również wywiad żywieniowy i zdrowotny oraz na tej podstawie dobiorę indywidualny jadłospis.
W razie dodatkowych pytań lub zainteresowania konsultacją zachęcam do kontaktu:
tel. 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk (Dudziec)
Dietetyk

Specjalista w zakresie dietetyki.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy