Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dieta odchudzająca dla cukrzyka

Czy osoba cierpiąca na cukrzycę może być na diecie odchudzającej? Dowiedz się tego z naszego filmiku. Zapoznaj się z wypowiedzią eksperta - diabetologa prof. Władysława Kornafela.

Witam! Podczas diety redukcyjnej można spożywać soki owocowe i warzywne. Należy jednak zachować umiar. Polecam soki jednodniowe oraz świeżo wyciśnięte soki bez dodatku cukru. Takie mają najwięcej witamin i najmniej cukru. Zachęcam również do spożywania wody mineralnej (można do niej dodać listki mięty i cytrynę).
Po wskazówki i przepisy dietetyczne zapraszam na
http://diet-coaching.xaa.pl/
Pozdrawiam, Dietetyk Patrycja Sankowska

Dietetyk medyczny. Absolwentka Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie.
0

Napoje izotoniczne są polecane jedynie dla sportowców. Jeżeli nie uprawia się intensywnie i regularnie sportu, nie należy ich w ogóle spożywać.

Najlepiej pić wodę niegazowaną i zieloną herbatę. Kawa również jest dopuszczalna, natomiast jeśli dodamy do niej śmietankę, cukier i inne dodatki staje się bardzo kaloryczna.

Pozdrawiam,
Emilia Kołodziejska
www.dietcoaching.pl

Absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW.
0

Witam Panią,

zdecydowanie polecam wodę niegazowaną. Jeżeli nie uprawia Pani intensywnie sportów to nie powinna Pani sięgać po napoje izotoniczne.

W razie dodatkowych pytań lub chęci ułożenia indywidualnej diety zachęcam do kontaktu:
tel. 506225670 lub joanna.wasiluk@o2.pl
Pozdrawiam
Mgr Joanna Wasiluk
Dietetyk

Specjalista w zakresie dietetyki.
0

Najlepiej pić wodę niegazowaną. Można dodać sobie do niej cząstki cytryny bądź limonki oraz miętę. Napoje izotoniczne mają specyficzny skład, który został specjalnie stworzony dla sportowców w celu uzupełniania energii oraz elektrolitów podczas intensywnych wysiłków. Jeżeli nie wykonuje Pani intensywnego wysiłku fizycznego, takie płyny nie są wskazane

Poradnia Dobry Dietetyk Toruń
tel. 887 433 444

Absolwent dietetyki na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
0

Napoje izotoniczne są wskazane przy aktywności fizycznej, jeżeli jej nie ma to nie ma sensu ich pić. Natomiast bardzo dobre jest nawadnianie organizmu wodami mineralnymi o różnym stopniu mineralizacji - tzn. zmieniajmy co tydzień wybierany rodzaj wody mineralnej np. z cisowianki, na muszyniankę, później kolejne. Warto do nich dodawać wyciśnięty sok z cytryny, grejpfruta i liście mięty. Zielona herbata liściasta też jest mile widziana jak i naturalne, jednodniowe soki warzywne lub warzywno-owocowe. Proszę jednak pamiętać, że owoce to cukry proste więc lepiej spożywać je w pierwszej części dnia.

Fizjoterapeuta i dietetyk. Absolwentka Krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego.
0

Jeżeli nie wykonuje Pani intensywnego wysiłku fizycznego, takie płyny napoje izotoniczne nie są wskazane - są stworzone dla sportowców w celu uzupełnienia elektrolitów. Najlepiej pić wodę niegazowaną z dodatkiem cytryny, limonki, liczi, pomarańczy, listków mięty.

Pozdrawiam,
k.wawrzyniak@odzywiajsiezdrowo.pl

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy