Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 0 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie Citalporamem i depresja

Witam jesstem na leczeniu citalporamem 20 mg od 2lat zpoczatku bylo ok ,ale teraz czasami dostaje takiej depresij ze nie moge sobie poradzic,jestem na rencie przejsciowej po operacji kregoslupa i brak pracy tez sie do tego przyczynia.czasami biore 3 tabletki i popijam wodka ,mam odlot i ciezko mi dojsc do siebie ale nie moge sobie poradzic ze soba,wiem ze moze to byc koniec kiedys ,jak sie uodpornic na takie podszepty zlego ducha?
MĘŻCZYZNA, 56 LAT ponad rok temu

Ryzyko samobójstwa w depresji

Warto skorzystać z pomocy psychologa i podjąć psychoterapię. Pozwoli ona Panu zrozumieć głębsze przyczyny trudności, a także bardziej adaptacyjnie (niż za pomocą substancji psychoaktywnych) radzić sobie z emocjami.

Psycholog i psychoterapeuta. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego.
0

Mieszając alkohol z lekami nie pomoże pan sobie, a może jedynie pogorszyć swój stan. Również psychiczny. Jest to bardzo niebezpieczne. Zachęcam do skonsultowania się z psychologiem, a najlepiej specjalistą terapii uzależnień, bo takie zachowania właśnie do tego mogą prowadzić. Poradnie specjalizujące się w kwestiach związanych z nadużywaniem środków psychoaktywnych znajdują się w każdym mieście (korzysta się z nich bezpłatnie).

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy