Zapytaj lekarza

7 3 6 , 6 5 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Objawy schizofrenii u osoby stosującej neuroleptyki

Czy długotrwałe przyjmowanie leków przez osobę zdrową może wywołac chorobe której dedykowane są dane leki? Czyli czy u osoby zdrowej, która długotrwale rekreacyjnie bierze neuroleptyki, mogą pojawić się objawy tudzież schizofrenii?
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Nerwica - kiedy warto udać się do specjalisty?

Witam, nie bardzo rozumiem, jak osoba zdrowa może brać neuroleptyki, przecież ktoś to na jakiejś podstawie musiał przepisać ??? Czy jest Pan może uzależniony od leków ?
Proszę sprecyzować i znacznie szerzej opisać problem Pozdrawiam

Psychoterapeuta, psychosomatyk, coach, hipnoterapeuta i trener mentalny.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy