Zapytaj lekarza

1 , 0 3 3 , 1 7 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odchudzanie brzucha i rzeźbienie sylwetki

Witam! Mam 16 lat, mam 184 centymetry wzrostu oraz ważę około 70-80 kilogramów. Nie jestem zadowolony z wyglądu mojego brzucha, jak i ud, tzn. moim zdaniem są za grube. Jak schudnąć z brzucha i z ud? Ile czasu to zajmie? Jakie są zalecane ćwiczenia i jaka dieta? Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam!

MĘŻCZYZNA, 16 LAT ponad rok temu

Czemu nie możemy schudnąć?

Mordercze treningi, rygorystyczna dieta, a waga ani drgnie? Wiele osób ma problem ze schudnięciem. Obejrzyj film i dowiedz się, co może być tego przyczyną.

Witaj! W wieku 16 lat organizm i sylwetka się jeszcze kształtują, dlatego można dużo osiągnąć małym wysiłkiem. W procesie odchudzanie i modelowania sylwetki ważne są zarówno ćwiczenia jak również odpowiednie ćwiczenia. Jeżeli chodzi o dietę przede wszystkim zacznij jeść regularnie posiłki - 5 razy dziennie o małej objętości. Śniadanie zjadaj w ciągu 30 minut od wstania z łóżka a kolację na 2 godziny przed snem. Zamień pieczywo pszenne (białe) na ciemne (graham, żytnie), zrezygnuj ze spożywania słodyczy, alkoholu (piwo, wino, wódka, drinki) oraz napojów typu cola oraz inne wody smakowe. Zmniejsz ilość cukru do słodzenia - dopuszczalna ilość 1 łyżeczka od herbaty na 1 szklankę. Staraj się pić w ciągu dnia około 2 filiżanek zielonej herbaty oraz przed snem 350 ml herbaty pu erh. Ponadto pij wodę mineralną z jodem (np. Ustronianka z jodem, JODICA), gdyż jod zwiększa spalanie tkanki tłuszczowej (poprawia metabolizm). Zwiększ spożycie nabiału (ser biały, jogurt naturalny, maślanka) gdyż również wspomagają spalić tkankę tłuszczową ze względu na obecność kwasów CLA. Jeżeli chodzi o ćwiczenia to równocześnie powinieneś wykonywać ćwiczenia ogólnosprawnościowe jak również na te partie ciała, z której chcesz odchudzić się/ wyrzeźbić. Świetnie na całą sylwetkę i na nogi działają: bieganie, pływanie, ćwiczenia ogólnorozwojowe przez co najmniej 1 godzina dziennie. Jeżeli chodzi o nogi i brzuch w ciągu dnia wykonuj przez około 1 godziną następujące ćwiczenia: http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-na-brzuch http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-na-boczki oraz http://portal.abczdrowie.pl/cwiczenia-na-nogi. Systematyczne wykonywanie ćwiczeń oraz dieta spowoduje że w ciągu 2 -3 tygodni zauważysz zmiany w swojej sylwetce. Pozdrawiam, mgr Aneta Kościołek

Dietetyk, biotechnolog, specjalista ds. zdrowia publicznego. Doktorantka Śląskiego Uniwersytetu Medycznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy