Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 5 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Odstawienie leku Sedam

Witam jesli brałem lek Sedam (wraz z Zoloftem 50mg rano i Trittico 100mg wieczorem)w dawce 3mg lub 1,5mg dziennie przez 17dni w przeciągu 28dni w odstępach(np.4dni brałem ,2 nie brałem, 3dni brałem, 4dni nie brałem) możliwe jest uzależnienie od niego, odstawiłem go 3 dni temu przez 2 ostatnie dni brałem po 1,5mg, czy powinienem z niego schodzić nawet po tak krótkim czasie brania?Proszę o pomoc, nie mogę się skontaktować z moim psychiatrą
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

Lek. Magdalena Pikul
81 poziom zaufania

Witam. Przy stosowaniu leku mniej niż miesiąc może go Pan odstawić bez "schodzenia" z dawki. Proponuję odstawić lek i nie stosować do konsultacji z lekarzem rodzinnym lub psychiatrą.

W trakcie specjalizacji z pediatrii w Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 w Rzeszowie, interesuje się pediatrią i neonatologią.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy