Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Osłabienie i brak apetytu przy leczeniu serca

Witam! Osłabienie, brak apetytu, nie pije odpowiednio płynów, co za tym idzie leków przjęcia odmawia, szybkie męczenie, czasami uporczywy ból nogi, bóle kości oraz bełkotliwa mowa. Wcześniej biegunka, która ustąpiła i bóle około serca. Przewlekle leczona na serce i nadciśnienie oraz osteoporoze (Babcia 99 lat chodząca i umysłowo sprawna!). Pani Lekarka, była wcześniej ale nic konkretnego nie ustaliła, czy to Zapalenie Serca? Odwodnienie? A może to i to lub jeszcze coś innego? Dziękuję za Odp.
MĘŻCZYZNA, 26 LAT ponad rok temu

Kwasy tłuszczowe omega-3 a nadciśnienie tętnicze

Tłuszcze omega-3 korzystnie wpływają na naczynia krwionośne i poprawiają wartości lipidogramu. Dostarczanie odpowiedniej dawki tych tłuszczy może skutecznie wspomóc w walce z miażdżycą. Warto dowiedzieć się więcej o wpływie kwasów tłuszczowych omega-3 na spadek nadmiernie wysokiego ciśnienia.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy